sobota, 6 czerwca 2015

Włączamy na luz...

Witam . Wiem , że troszkę zwlekałam z dodawaniem postów, ale za to wielkie przepraszam ! Wszystko się wyregulowało . Teraz już mniej nauki , albo jej w ogóle , więc mam więcej czasu na spędzenie go z psami i popracowania nad nimi .Teraz już jest gorąco , no bo w końcu jest czerwiec i psy mają mniej energii w dzień, ale są jeszcze wieczory .Przez te ok . 1, 5 miesiąca Doksę nauczyłam jednej sztuczki - leżeć . Umie też aportować .Próbowałam z nią robić małe przeszkody. Lekkie postępy było widać , ale myślę , że teraz będą jeszcze większe . Jedno co mnie dziwi w Doksie to ,to że kiedy idziemy na spacer nad wodę to ona za nic do niej nie wejdzie , ale jak jesteśmy w domu i jej nalewam do miski to wkłada do niej łapę i kopie ją , wychlapuje na siepie , albo jak ją chce trochę ochlapać wodą to łapie kropelki. Przez to gorąco Toffikowi nie chce się trenować .On tylko by się głaskał i chodził za mną krok w krok  ,wieczorami pobawi się z Doksą i robi się z niego coraz większy leniuszek .Nasze spacery odbywają się codziennie ,ponieważ idziemy nad wodę i pieski mogą się trochę schłodzić. Już wakacje niedługo będą . Planów na chwilę obecną -żadnych .Pozdrawiam - Iza.










10 komentarzy:

  1. Nim się wszyscy obejrzymy będą już wakacje. :) Co do pogody, fakt faktem jak przerażająco gorąco, dla mnie aż za bardzo.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdy pies lubi wodę, choć mój to lubi aż za bardzo :P. Może w końcu zrobi ten pierwszy kroczek do wody i spodoba jej się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie się bawią, zawsze chciałam mieć dwa psy :).
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też pozdrawiamy :*** , ale uwierz marzenia się spełniają ! *.*

      Usuń
  4. śliczny blog :D cieszę się ze się na niego natknęłam ;) masz śliczne pieski <3 zapraszam też do siebie ---> psidziennik.blogspot.com :D dopiero zaczynam i chcę zdobyć czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog. :) Na pewno będziemy wpadać.
    Super, że masz dwa psy, też chcę mieć drugiego psiaka.
    Pozdrawiamy! :)
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog,bardzo ciekawe posty! :)
    Uwielbiam blogi tego typu :))
    A tu jest mój-
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy , że dodajesz komentarz . Wyrażaj swoje opinie na temat bloga, postów.Chcemy wiedzieć co możemy poprawić , zmienić w blogu ...Bo chcemy tworzyć go razem w wami i z waszą pomocą , ale miej szacunek do mnie do moich psów i do czytelników bloga ,bo każdy ma swoją godność. Nie używaj wulgaryzmów . Zastanów się za nim napiszesz komentarz.Jeżeli jest coś nie tak napisz poprawimy się . Pozdrawiam ~Iza