sobota, 28 lutego 2015

Niedługo twój czas minie ...

Witam ! Pewnie już się domyślacie o kim mowa , a więc wczoraj rano poszłam dać pieskom śniadanie  . Patrze się na Reksia , a on nie może poruszać tylnymi łapkami , chodzi tylko na dwóch i się przewraca :( . Dzisiaj pojechaliśmy do weterynarza , nie mówiąc już o tym jak trudno było zapiąć Reksia w kaganiec . Piesek warczał na nas , ale po paru próbach zapięliśmy go . Dotarliśmy na miejsce .Lekarz go opatrzył i stwierdził , że Reks ma poważną dyskopatię czyli przemieszczenie krążka międzykręgowego jest w 95% przyczyną takich schorzeń , jak niedowłady , porażenia i występuje to u psów z małymi nóżkami np. jamników . Lekarz kazał podjąć decyzję , czy leczyć psa czy go uśpić ,bo sprawa jest poważna . Ja się rozpłakałam , mama popatrzyła na mnie i powiedziała , że będziemy ratować psa. Weterynarz dał mu ok.4 zastrzyki i powiedział , że codziennie , aż do środy musiał będzie Reksiowi je dawać ,  jeżeli nie przejdzie to psa trzeba uspać , aby nie cierpiał. Teraz Reks leży w domu i wogule nie wstaje  . Boję się , że mu to nie pomoże i to będzie już koniec . Szkoda mi też Toffika , bo chodzi taki osamotniony i o niego płacze . Módlcie się za Reksia i trzymajcie kciuki , aby wszystko było dobrze i żeby powrócił do zdrowia . Mój kochany piesek , jak już zdechnie już nic nie będzie takie same jak kiedyś . A tak jeszcze Reksiu wyglądał dzień przed tą chorobą ,był to energiczny wesoły piesek ! 


14 komentarzy:

  1. Ojej, strasznie mi szkoda Reksia :c Mam nadzieję, że go nie boli, i że ma nadal chęć życia. Niestety każdego to czeka, ale jednak to zawsze boli :c
    Trzymaj się i niech Reksio też się trzyma :c

    Pozdrawiam,
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze strasznie mi przykro... Dobrze, że mimo to go nie uspiłaś , mam nadzieję że Reksio wyzdrowieje, będzie dobrze... :)
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Bardzo mi szkoda Reksia! :(
    Reksio na pewno wyzdrowieje! Trzymam mocno kciuki kochana!

    Obserwujemy i zapraszamy do nas! :)
    Http://przygodys.blogspot.com

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi przykro z powodu :( Bardzo dobrze że będziecie go ratować, oby się udało trzymamy kciuki!
    bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby Reksio wyzdrowiał! Ale jeżeli miałby cierpieć, to lepiej mu pomóc, gdy trafi za Tęczowy Most już nic nie będzie go boleć. Choć wiem, że taka decyzja jest zawsze trudna dla właściciela i ciężko ją podjąć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby wyzdrowiał! :'(.

    OdpowiedzUsuń
  7. To straszne.
    Trzymam kciuki żeby wyzdrowiał i żeby wszystko było dobrze.
    http://golden-luna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedny Reksiu :( Przykre patrzeć jak nasz przyjaciel odchodzi, a my możemy już tylko modlić się o łagodną śmierć i o to żeby jednak jak najdłużej z nami został. I tego Wam życzę, żebyście się jak najdłużej cieszyli swoją obecnością! Trzymaj się będzie dobrze!! :*

    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy , że dodajesz komentarz . Wyrażaj swoje opinie na temat bloga, postów.Chcemy wiedzieć co możemy poprawić , zmienić w blogu ...Bo chcemy tworzyć go razem w wami i z waszą pomocą , ale miej szacunek do mnie do moich psów i do czytelników bloga ,bo każdy ma swoją godność. Nie używaj wulgaryzmów . Zastanów się za nim napiszesz komentarz.Jeżeli jest coś nie tak napisz poprawimy się . Pozdrawiam ~Iza