sobota, 18 kwietnia 2015

Jak aktywnie spędzić czas ze swoim psem ?

Jest mnóstwo sposobów na to , aby aktywnie spędzić ze swoim pupilem czas . Co daje satysfakcje nam i naszym zwierzakom . Najlepszym sposobem na to jest spacer - to co psy najbardziej lubią , wtedy nasze pieski najbardziej pracują noskiem. Drugim pomysłem na pytanie jest zabawa z psem np. frisbee lub rzuty piłką , albo aport . Ja osobiście bawię się z psami w chowanego. Zabawa polega na tym , aby rzucić gdzieś daleko pieskowi piłkę i w tym samym czasie co pies biegnie należy schować się mu w jakiejś dobrej kryjówce. Wtedy on przylatuje z piłką i zaczyna cię szukać . Mój lata jak zakręcony . Później jak mnie znajdzie to dostaje smakołyk . Naprawdę polecam , można się przy tym nieźle uśmiać . Następnie można się też z pieskiem posiłować szarpakiem . Polecam wszelkie psie sporty poczynając od agility ,ciągnąc po rally-o, obedience, flyball`u , a skończywszy na tropieniu sportowym i PT. Każdy ze sportów, w jakiś większy lub mniejszy sposób pogłębia więź między przewodnikiem, a psem. Można też nauczyć psa nowych sztuczek . Jest wiele sposobów na spędzenie aktywnego czasu ze zwierzakiem . Tutaj wymieniłam te sposoby , których ja używam . Może macie jeszcze inne pomysły - piszcie w komentarzach ! Pozdrawiam .



6 komentarzy:

  1. Też lubię bawić się z Harusiem w chowanego, najczęściej ktoś trzyma psa, a druga osoba się chowa. Jak kogoś wyniucha, to cieszy się, jakby milion dolarów wygrał :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A można to wszystko połączyć i na spacerach porzucać dyskiem czy pobawić się w chowanego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post :).
    Haha, u nas ostatnio kiepsko z tą aktywnością, studia zabierają mnóstwo czasu póki co ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zabawy, niedługo z Bibi zaczniemy frisbee no... Najpierw trzeba kupić Frisbee i zacząć od podstaw :) Na spacerach zawsze się z nią bawię i często biorę przysmaki.
    bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis, oczywiście popieram aktywne spędzanie czasu z psem na spacerze a nie tylko nudne chodzenie dookoła blokowiska.

    Pozdrawiam
    Michał,
    zapraszam na mój wpis o psach rasy sheltie owczarek szetlandzki

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy , że dodajesz komentarz . Wyrażaj swoje opinie na temat bloga, postów.Chcemy wiedzieć co możemy poprawić , zmienić w blogu ...Bo chcemy tworzyć go razem w wami i z waszą pomocą , ale miej szacunek do mnie do moich psów i do czytelników bloga ,bo każdy ma swoją godność. Nie używaj wulgaryzmów . Zastanów się za nim napiszesz komentarz.Jeżeli jest coś nie tak napisz poprawimy się . Pozdrawiam ~Iza